Tekstas ir fotografijos pirmą kartą publikuoti 2022 m. balandžio 24 d. portale vilniausgalerija.lt
Mažiausios diafragmos parinkimas užtikrina didžiausią ryškumo gylį – vaizdas maksimaliai patenka į fokuso zoną. Kitas svarbus F-64 grupės techninis sprendimas – kontaktinis spausdinimas, nenaudojant didintuvo negatyvo, atvaizdą projektuojant ant popieriaus. Siekiant išlaikyti griežtus daiktų kontūrus, buvo naudojamas blizgus fotopopierius.
Grupės F-64 fotografai daugiausia dėmesio skiria kraštovaizdžio fotografijai. Dominuoja stambūs natūralios aplinkos daiktų planai: augalų, medžio formos objektų. Fotografas, pasitelkęs kūrybinę intuiciją, išryškino detales ir sugebėjo iš gamtos chaoso sukurti estetinę tvarką. Nemaža F-64 grupės fotografų dalis ėmėsi pramoninių struktūrų, šiuolaikinio pasaulio objektų bei aktų. Ir nors atrodytų, kad visi išvardyti elementai neturi nieko bendro, F-64 grupės nuotraukas kai kas sieja. Fotografai kruopščiai užfiksavo bruožus to, kas buvo priešais fotoaparatą, sujungė tai ir emocinę formos patirtį pavertė pagrindiniu F-64 kūrybos bruožu.
Sudėtingi ekonominiai laikai, Didžiosios depresijos padariniai bei kelių grupės narių (Edward Weston, Willard van Dyke) išvykimas iš San Francisko lėmė F-64 grupės iširimą. Daugelis grupės fotomenininkų toliau fotografavo ir dabar yra žinomi kaip vieni įtakingiausių XX a. menininkų.