Ekspozicijoje atsiskleidžia pagrindinis menininko darbo specifikos bruožas – ne fotografuojamo objekto paieškos, ne dialogas su juo ar provokacija, o jo laukimas ir ramus aplinkos stebėjimas. Skirtingai nuo kitų Lietuvos fotografijos mokyklos atstovų (A. Macijausko, A. Sutkaus ir kt.) menininkas nefiksuoja ypatingų situacijų, jam nebūdingas dramatizmas ar psichologizavimas, nėra proporcijų iškraipymų ar netikėtų rakursų. A. Kunčiui rūpi erdvė, kurioje neišskiriamas vienas žmogus, neakcentuojama viena vieta, kurioje jungiasi daug judančių linijų ir planų. Menininkui ypač svarbūs santykiai tarp žmonių. Jo paties santykis su fotografuojamais žmonėmis unikalus – nuotraukose jie stebimi tarsi iš šalies, niekada nežiūri į objektyvą. Dažnai fotografuojami iš nugaros, kas reta Lietuvos fotografijos tradicijoje.
„Švyturio Bhouse“ veikia iki rugpjūčio 31 d.