Tai – prancūzų naujosios bangos režisieriaus Jean Luc Godard kino juosta, kurioje gausu literatūrinių, filosofinių, dailės aliuzijų. Šis dekonstruoto siužeto, visus kinematografinius principus kadaise sulaužęs filmas yra vienas pagrindinių ankstyvojo postmodernizmo kine pavyzdžių.
Žvelgiant iš estetinės pusės, tai – labai šviesus, žaismingu koloritu pateiktas kūrinys, kuriame pasakojama apie tai, kaip pagrindinis veikėjas, su meiluže pabėgęs nuo įgrisusio gyvenimo ir nenusisekusios santuokos Paryžiuje, priverstas slapstytis nuo jį persekiojančių samdomų žudikų.
Filmą Pamišėlis Pjero“ rekomenduojame žiūrovams, kurie mėgsta intelektualų turinį, avangardą ir neturi išankstinio nusistatymo prieš tai, kas dar nematyta, neįprasta.