Pasak menininkės, ji norėjo apmąstyti klausimą, „kas yra tikra“, kuris yra tapęs ypač aktualiu šiandienos socialinių medijų ir manipuliacijų užpildytoje viešojoje erdvėje. Šio klausimo centre A. Anglickaitė pozicijonuoja fotografiją ir algoritmų naudojimą ir klausia, kaip jie veikia mūsų pasaulėvoką. Menininkės kūrinys „Vandenynas“ yra mėginimas į šį klausimą atsakyti. Pirmą kartą eksponuodama „Vandenyną“ A. Anglickaitė tai darė Vilniaus Bernardinų bažnyčios palėpėje, taip atkreipdama dėmesį į tiek fotografijos ir algoritmų kuriamo vaizdo, tiek religinių sistemų bendrą pažadą – amžinumą. Lapkričio 1–2 dienomis nenustojantis vilnyti skaitmeninis vandenynas šį pažadą kvestionuos amžinajame Jeruzalės mieste. Šiuolaikinio meno festivalio „Manofim“ kontekste „Vandenynas“ bus eksponuojamas įmantraus interjero koncertų salės erdvėje, įsikūrusioje istoriniame Jeruzalės YMCA pastate. Vienos pagrindinių miesto koncertų salių teatrališka aplinka, taip ryškiai kontrastuojanti su vaizdo instaliacijos „paprastumu“, pakvies žiūrovus ne tik susimąstyti minėtomis temomis, bet kartu bent akimirkai patikėti, kad prieš juos driekiasi tikras beribis vandenynas.
Kartu spalio 30 d. A. Anglickaitė atidarys Van Leer tyrimų institute vyksiančią kasmetinę meno konferenciją, šiemet nagrinėsiančią „apgavystes“ ir manipuliaciją įvairiuose meninės kūrybos kontekstuose ir iš to kylančias pasekmes. Taip pat lapkričio 1 d. smalsiausi festivalio lankytojai galės asmeniškai susitikti su A. Anglickaite „Art Cube Artists Studios“ meno centre vyksiančioje atvirų studijų dienoje.
Akvilė Anglickaitė (g. 1982) – fotografijos ir video menininkė. Ji studijavo medijų menus Plymoutho universitete (JK), o 2017 m. Vilniaus dailės akademijoje apsigynė meno daktaro laipsnį. A. Anglickaitės darbai rodyti įvairiose meno parodose Lietuvoje, Jungtinėje Karalystėje, Nyderlanduose, Belgijoje ir Danijoje. Menininkės interesai driekiasi nuo dokumentikos kūrimo iki bendradarbiavimo su šiuolaikinės elektroninės muzikos kūrejais.