Pilka, neišvaizdi siena buvo pagražinta menininko Morfai (Timotiejus Norvila). Jis prisipažįsta jau senai norėjęs atvaizduoti kažką panašaus. Tai klasikinio meno bruožų turintis kūrinys, kuris šiuolaikiškai susipina su komiksų ir graffiti stilistika. Siena išmarginta dramatiška keturių dalių scena, kurioje matome raudoną kryžių, dūmus, sunkiai ariančius darbininkus, o pačiame centre geležinkelio pervažos budėtoją, tarsi deivę su skeptru. Kompoziciją užbaigia tolumoje riedantis garvežys ir bėgius perjungianti žmogaus figūra.
Kūrinio eskizą perkelti ant beveik šimto kvadratinių metrų sienos prireikė beveik savaitės laiko. O jo atsiradimo iniciatorius, tai gatvės meno galerija „Open gallery“, šiemet išeinanti iš uždaros, buvusios „ELFA“ gamyklos, teritorijos į miestą ir vilniečiams dovanoja net tris kūrinius esančius viešojoje erdvėje. Be Morfai kūrinio netoliese randame Lino Kaziulionio darbą, o kiek paėjus Šopeno gatvėje išnyra didelis Artur Širin darbas.
„Pervažos epas“ tai jau ketvirtas Morfai kūrinys Vilniaus gatvėse. Lygiai prieš metus vilniečiai stebėjo Kaziui Varneliui pagerbti skirtą neofreską „Labirintas“ Savanorių prospekte.