Foto Germano specializavosi šeimos portretuose. Herman atpažino ryškų panašumą tarp savo kūrybos ir 3–4 deš. senelio kurtų portretų – kompozicija, ramūs veidai, santūrus žvilgsnis. Tai paskatino pradėti Germano šeimos prieškario ir pokario istorijos tyrimą. Reziduodama Kauno fotografijos galerijoje ji atliko archyvinį tyrimą, ieškojo vietų, kur gyveno ir dirbo jos šeimos nariai.
Internete Herman aptiko keletą savo senelio darytų anoniminių nuotraukų. Paaiškėjo, kad šie portretai priklauso Rokiškio krašto muziejaus fotografijų archyvui. Būtent Rokiškyje gimė Herman senelis, kur su broliu vėliau atidarė pirmąją savo fotostudiją. Herman ypač giliai surezonavo portretas „Dvi Rokiškio gimnazistės (Rokiškis, 1925 m.), nes labai priminė jos pačios šiuolaikinius portretus. Ši nuotrauka tapo šio projekto atspirties tašku.
Tyrimas nuvedė Herman pas Tonia Levin (1925–2019), savo senelio vyriausiojo brolio Solomono dukrą. Tuo metu Levin buvo vienintelė gyva šeimos narė, asmeniškai mačiusi fotostudiją. Ji per plauką išgyveno Holokaustą, po karo persikėlė į Izraelį, kartu su savimi išsiveždama prisiminimus, kurie sudaro šiuos parodos branduolį. Pasitelkdama archyvinius dokumentus, laiškus, multimedijos elementus, Tonios šeimos portretus, Herman kuria odę Levin ir jos stiprybei, padėjusiai po karo susikurti gyvenimą iš naujo.
Šalia darbų apie Tonios gyvenimą ir prisiminimus, Herman pristato portretus iš serijos „Julianas ir Jonathanas“ (Julian & Jonathan), apie jos tėvo ir jos 21-iais metais jaunesnio brolio Jonathano ryšį. Tokiu būdu Herman atskleidžia Hermanų šeimos tęstinumą. Paroda Germano sugrąžina šeimos istoriją prie jos ištakų, nagrinėdama likimo ir išlikimo sąvokas praėjus 75 metams po Holokausto.
Sarah Mei Herman 2010 m. baigė fotografijos magistro studijas Karališkajame meno koledže Londone. Jai buvo suteiktos stipendijos iš iš Mondriano, Pinco Bernardo kultūros ir Amsterdamo menų fondo. Jos darbai buvo eksponuoti tarptautiniu mastu: Nacionalinėje portretų galerijoje Londone, Le Château d’Eau Tulūzoje, Benaki muziejuje Atėnuose, Modernaus meno muziejuje Lježe, JIMEI X ARLES tarptautiniame fotomeno festivalyje Siamene, Eliziejaus muziejuje Lozanoje ir kt. Neseniai Herman išleido albumą „Solace” apie Kinijos LGBTQ+ bendruomenę. Neseniai Herman pateko tarp „V&A parasol Women in Photography Prize 2023” finalininkių.
Parodos grafinis dizainas: Miglė Ceinorytė-Mitašiūnė
Parodą iš dalies finansuoja Lietuvos kultūros taryba ir Kauno miesto savivaldybė
Paroda veikia iki gegužės 28 d.