Tekstas ir fotografijos pirmą kartą publikuoti 2022 m. sausio 14 d. portale vilniausgalerija.lt
Deja, originalusis artefaktas buvo prarastas, tačiau Alfredo Stiglico kūrinio nuotrauka, nufotografuota 1917 m., išliko ir savaime tapo meno kūriniu. Nuotraukos negatyvas taip pat dingo, o fotografijos juodai balta reprodukcija buvo aptikta Dada žurnale „The blind Man“.
„Konceptualiosios fotografijos“ termino vartojimo pradžia sutapo su ankstyvaisiais konceptualaus meno tyrinėjimais. Šis terminas gali reikšti bet kokį fotografijos naudojimą konceptualaus meno kontekste. Menininkai Richard Long ir Dennis Oppenheim pradėjo įrašinėti savo pasirodymus ar „laikinus“ meno kūrinius naudodami fotokameras. To tikslas buvo padaryti paprastus, tikroviškus meno kūrinio atvaizdus, kurie atrodo kaip meno dokumentavimas, bet ilgainiui tapo meno kūriniais (kaip ir jau minėtu A. Stiglico atveju). Kiti menininkai tyrinėjo konceptualią fotografiją kaip priemonę idėjai įgyvendinti. Kartais tai galime pastebėt ir reklamoje, kai vaizdai naudojami aiškiai koncepcijai perteikti.
Fotografai Cindy Sherman, John Hilliard, Adam Broomberg, Oliver Chamarin dar labiau praplėtė konceptualiosios fotografijos supratimą. Jiems ši terpė yra labiau eksperimentinė, naudojami dokumentacijos ir inscenizacijos elementai, pasitelkiamos naujų kūrybos būdų interpretacijos.