Įsigyti leidinį galima elektroninėje parduotuvėje www.2di.lt ir 2di pardavimo vietose.
Pasaulyje gerai žinomas Edouard Manet nutapytas Emilio Zolia portretas, kuriame rašytojas sėdi tarp Japonijos medžio graviūrų, o Vincentas van Goghas netgi nutapė dviejų Hiroshige‘o spaudinių kopijas iš „Šimtas garsių Edo vaizdų: slyvų parkas Kameido mieste“. Dėl graviūrose perteikto jausmingumo, laisvumo, veržlumo, įtaigumo japonų medžio graviūros pirmiausia sužavėjo Prancūziją, o vėliau ir visą Europą, tačiau dažnai šis nelengvai suprantamas menas ir lieka kaip „egzotiškas“ liudijimas, padėjęs įkvėpti Vakarų menininkų kūrybiškumą. Knygoje pristatomi medžio graviūrų spaudiniai nuo XVII amžiaus ukiyo-e arba „plaukiojančio pasaulio paveikslų“ raidos iki spaudinių nuosmukio ir vėlesnio atgimimo XX a. pradžioje.
Šiame leidinyje surinkti vaizdai pateikiami ne tik kaip unikalus meno reiškinys, bet ir padeda skaitytojui atskleisti kintančius Japonijos papročius bei Japonijos kultūrinę raidą. Nuo mistiškų kalnų iki snieguotų perėjų su samurajais, nuo subtilios erotikos iki sekso scenų – kiekvienas darbas tyrinėjamas kaip atskiras meno kūrinys, supažindinantis su tam tikromis istorijomis, siužetais ar žmonėmis. Knygoje gilinamasi į atspauduose perteiktus siaubingus, bet tuo pačiu ir nuostabius vaizdus, kurie iki šiol daro įtaką japonų mangoms, filmams ir vaizdo žaidimams.
Knygoje tyrinėjami atspaudai sužavės skaitytojus neįtikėtina siužetų įvairove – nuo kasdienių scenų iki erotikos, nuo kovų iki mitologinių būtybių – tačiau visus šiuos kūrinius vienija stulbinantis kūrėjų techninis meistriškumas, išradingumas ir šmaikštumas.
Šiame trejus metus rengtame leidinyje pristatomos medžio raižinių, saugomų įvairių pasaulio muziejų ir privačių kolekcininkų rinkiniuose, reprodukcijos. Daugelis jų naujai nufotografuotos specialiai šiam projektui. 17 nuostabių išlankstomų reprodukcijų dalių kviečia meno mylėtojus tyrinėti net subtiliausias detales, o platūs, išsamūs aprašymai veda per šį pašėlusį Japonijos meno istorijos laikotarpį.
Autorius
Andreas Marks Bonos universitete studijavo Rytų Azijos meno istoriją ir Leideno universitete įgijo japonų studijų daktaro laipsnį, apgynęs disertaciją apie XIX a. atspaudus. 2008-2013 m. jis buvo Clark Japonijos centro Hanforde, Kalifornijoje direktorius ir vyriausiasis kuratorius, o nuo 2013 m. – Mary Griggs Burke Japonijos ir Korėjos meno kuratorius, Japonijos ir Korėjos meno katedros vedėjas ir direktorius. Jis yra knygų „Šešiasdešimt devynios stotys palei Kisokaido“ (2017), „Japoniškų medžio graviūrų spaudiniai“ (2019) ir „Trisdešimt šeši Fudžio kalno vaizdai“ (2021) autorius.
Taip pat galite įsigyti Andreas Marks trumpesnę knygos versiją „Japanese Woodblock Prints. 40th Ed.“
„Taschen“ – meno knygų leidykla, leidžianti knygas ir albumus apie architektūrą, dizainą, dailę, madą, fotografiją, šiuolaikinį meną, reklamą, keliones. Pradėjusi savo veiklą 1980 m. mažoje komiksų parduotuvėlėje Kelne, šiandien „Taschen“ jau turi savo firmines parduotuves didžiuosiuose Vakarų Europos ir JAV miestuose. Novatoriškumu ir kultūros temomis išsiskiriantys „Taschen“ leidiniai traukia akį ir vizualine estetika bei kokybe – patrauklios knygos bei albumai neretai tampa meno mylėtojų interjero detalėmis. Įsigyti „Taschen“ leidyklos knygas galima čia.
Daugiau „Taschen“ knygų aprašymų rasite čia.