Šių metų programa startavo su meninėmis dirbtuvėmis – fotografas Artūras Šeštokas supažindino dalyvius su pirmaprade fotografijos technologija – šlapio kolodijaus procesu. Viena ryškiausių Vokietijos šiuolaikinės fotografijos atstovių Jessica Backhaus dirbtuvėse „Apie intuiciją ir vizualinę poetiką“ dirbo ties vaizdo suvaldymu, fotografijos knygos kūrimu, parodos rengimu ir nedidelio projekto vystymu. Menininko Visvaldo Morkevičiaus intensyvias dirbtuves sudarė teorijos skaitymas, diskusijos, idėjų vystymas, kūrinio sukūrimas ir pristatymas.
Kartu su Reginos Šulskytės fotografijų parodos atidarymu Kuršių nerijos istorijos muziejuje įvyko ir Tarptautinio simpoziumo „NIDA. Fotografų susitikimai“ atidarymas bei Neringos miesto mero premijos teikimas. Tą pačią dieną buvo pristatyta taivanietės Chia-Yun Wu fotografijų paroda Mizgirių menininkų namuose, kurioje keliami klausimai apie būtį ir nebūtį bei kvestionuojamos ribų ir sienų reikšmės.
Per 5 festivalio dienas buvo perskaityta 13 paskaitų, kuriose – pranešėjai iš Lietuvos, Vokietijos/PAR, Lenkijos, Nyderlandų ir Prancūzijos. Paskaitų temos nagrinėjo istorines ir politines aktualijas šiandienos kontekste, apžvelgė fotografijos knygos ir šeimyninio fotografijos albumo alternatyvas, buvo pristatyta pasaulinė moterų fotografijos istorijos knyga, kalbėta apie etiškumą fotografijoje. Popietėmis vyko užsienio menininkų kūrybos ir projektų pristatymai, kuriuose dalyvavo Jessica Backhaus (Vokietija), Youvalle Levy (Izraelis/Vokietija), Alishia Farnan (JK), Serena Dzenis (Australija/ Islandija), Chia-Yun Wu (Taivanas). Tarp Lietuvos menininkų – Virginijus Kinčinaitis, SetP Stanikas, Mindaugas Kavaliauskas, Agnė Jonkutė, Brigita Kaspėraitė, Alvydas Lukys ir Laima Kreivytė (Cooltūristės). Vakarais vyko neformalūs susibūrimai, fotografijų projekcijos viešose erdvėse: „Louis Roederer Discovery Award“, konkurso „Tyla prieš audrą arba uragano akyje“ finalistų darbų peržiūra.
Tarptautinis fotografijos simpoziumas Nidoje laikomas vienu ilgiausią tradicijų turinčių fotografijos renginių Lietuvoje. Kaip teigia simpoziumo organizatoriai, renginyje keliamos idėjos ar problemos, kurios, aktualizuojamos paskaitose bei pokalbiuose, paprastai yra susijusios su bendruoju kultūros lauku, traktuojant fotografiją ne kaip atskirą veikėją, bet įtraukiant į bendrą šiuolaikinio meno ir problematikos kontekstą.