Anot menotyrininko Tomo Pabedinsko, fotografo darbuose vaizdinga, kartais egzotiška aplinka tampa įsimenančiomis kompozicijomis ir fonu pasakojimui apie kasdienį gyvenimą su jo mažais nutikimais. Fotografo matymas jautrus tai žmonių veiklos daliai, kurią galima stebėti viešumoje: kavinėse, turguose, muziejuose, praviruose namų languose, miestų aikštėse ir gatvėse. Būtent gatvės fotografijos (plačiąja prasme) sąvoka tiksliausiai ir apibūdina A. Balčėčio kūrybą. Šį žanrą autorius grąžina prie klasikinių jo formų ir tradicinio turinio, akcentuoja estetinį įspūdį ir lemiamos akimirkos perteikiamo pasakojimo aiškumą.
Kita vertus, fotografas neapsiriboja vien estetiniais ieškojimais, kurie miestus paverčia geometrinių formų kompozicijomis, o žmones – anoniminiais praeiviais. Tarp A. Balčėčio darbų yra ir tokių, kuriuose fotografas sutiktus žmones įamžina iš arčiau, atkreipdamas dėmesį į jų išvaizdą, laikyseną ir veidus. Kai kuriose nuotraukose žmogus netgi tampa pagrindiniu ir vieninteliu fotografijos objektu. Žinoma, šių žmonių charakteriai atrodo savaime įsimintini, o veidai – išraiškingi.
Vis dėlto A. Balčėčio kūryboje psichologiniai portretai yra išskirtiniai akcentai, toliau mintį vysto Tomas Pabedinskas. Autorius dažniau fiksuoja tas gatvės gyvenimo akimirkas, kuriose galima atpažinti pasakojimo kulminacinį momentą, netikėtą sutapimą, o neretai – ir fotografo humoristinį pastebėjimą. Tad nenuostabu, kad autoriaus darbuose matome gatvės fotografijos žanro klasika jau tapusias scenas: šeimininkus ir žmogiškais malonumais besimėgaujančius jų gyvūnus, miestų aikštėse lesinamus balandžius, kavinėse laiką leidžiančius elegantiškus miestiečius ar meno muziejuose besilankančius „paprastus“, meno apsuptyje netobulai atrodančius žmones ir, žinoma, mieste laiką leidžiančias romantiškas poras.
Fotografo darbai atveria susijusias, bet skirtingas, viena kitą papildančias žvilgsnio perspektyvas: keliaujant fotografija leidžia įamžinti tai, kas stebina, kas atrodo neįprasta; savo šalyje fotografija suteikia galimybę stebėtis pažįstama aplinka ir gyvenimu. Taigi, galima sakyti, kad A. Balčėčio fotografija tuo pat metu ir klausia, ir stebina atsakymais.
Audrius Balčėtis gimė 1968 m. Panevėžyje. 1998 m. baigė Kauno technologijos universitetą įgydamas statybų inžinieriaus bakalaurą, o 2012 m. baigė Maskvos valstybinį M. V. Lomonosovo universitetą, Filosofijos fakultetą, įgydamas magistro laipsnį. Autorius dalyvauja parodose, leidžia knygas. Jo pagrindinė kūrybinė tema yra surišta su akvedukais, vandens kelio istorija bei socialiniais virsmais aplink šiuos inžinerinius ir architektūrinius darinius.